הדפסה על סוודרים

הדפסה על סוודרים או חולצות אחרות הפך לטרנד מבוקש בקרב לקוחות רבים.

ניתן להזמין הדפסה על סוודרים או מוצרים אחרים עבור תלבושת תלמידים, מתנה לחברים או בני משפחה, חולצות עובדים, מתנות לעובדים בימי גיבוש, טיולים שנתיים, ועוד.

כמו כן, ישראלים רבים מזמינים הדפסה על חולצות עבור אירועים חגיגיים כמו למשל: חתונות, בר או בת מצווה, מסיבות רווקים או רווקות, הצעות נישואין, ימי נישואין, הולדת בן או בת, בריתה או ברית, טקסי סיום סוף מסלול קצינים או קורסים, ימי הולדת חגיגיים ועוד.

מלבד הדפסה על סוודרים אנחנו מבצעים גם הדפסה על סוגי חולצות אחרים כמו למשל: חולצות ספורט ודרייפיט, לייקרה, טריקו, כותנה, פולו לנשים וגברים, חולצות שרוול ארוך וקצר, חולצות עם צווארון בצורת וי או עגול, גופיות, קפוצ'ון, סווטשירט, ועוד.

אנחנו משתמשים עבור הדפסה על סוודרים במצלמות דיגיטליות מתקדמות וחדישות ביותר. זאת במטרה לאפשר איכות הדפסה ברמה גבוהה אשר תחזיק מעמד לאורך זמן.

בנוסף לכך, ניתן לקבל הדפסה על סוודרים עם לוגו קבוע מראש או לחלופין לבקש עיצוב אישי באמצעות שיתוף פעולה מלא עם הגרפיקאית.

הגרפיקאית המקצועית שלנו תשמח לעצב עבורכם עיצוב בהזמנה אישית באמצעות הוספת תמונה, סמל, ציור או כיתוב.

הדפסת סוודרים היא דוגמה למתנה מקורית ומיוחדת, אשר ניתן להשתמש במתנה הזאת כל הזמן והיא נשמרת לאורך שנים רבות. שלא כמו מתנות אחרות.

יתר על כן, הדפסת סוודרים או מוצרים אחרים מאפשרת להציג צד יצירתית ומעורר מחשבה אודות מי שמעניק את המתנה. שכן מרבית המתנות הם בנאליות וחוזרות על עצמם.

הדפסה איכותית על מוצרים

מלבד הדפסה על סוודרים, אנחנו מבצעים גם הדפסות על גבי המוצרים הבאים: מצעים, ספלים, כריות, מגבות, סינרים, כובעים, בגדי תינוקות, כרבוליות, גרביים, צעיף, ועוד.

חשוב לציין כי ניתן להוסיף משלוח עד הבית או בית העסק. זאת במטרה לאפשר ללקוח לחסוך את הטרחה וזמן הנסיעה עבור איסוף המוצרים ישירות מאיתנו. 

המשלוחים שלנו מגיעים לכל האזורים המרכזיים בארץ: אזור המרכז, אזור הדרום ואזור הצפון.

התקשרו אלינו עוד היום כדי לקבל פרטים נוספים אודות הדפסה איכותית על מוצרים. 

מחירים מיוחדים לגולשי האתר !
התקשרו עכשיו - 055-9706309 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום: