דפוס משי חולצות

דפוס משי על חולצות הוא שיטה ייחודית ומתקדמת עבור הדפסת חולצות אשר נחשבת לאיכותית ביותר. 

הדפוס נעשה באמצעות רשת חוטים צפופה של צבעים היוצרת שכבה עבה של צבעים מודפסים, וכתוצאה מכך איכות ההדפסה נחשבת לטובה מאוד.

רק מדפסות טכנולוגיות מתקדמות וחדישות ביותר יכולות לבצע דפוס משי על חולצות, ולא כל מדפסת דיגיטלית יכולה לבצע סוג הדפסה ספציפי זה.

ניתן להזמין דפוס משי חולצות או לחלופין הדפסה על מוצרים קשיחים אחרים כמו למשל: מתכת, נייר, עץ, פאנלים וסוגי בדים שונים.

אנחנו מבצעים דפוס משי על חולצות עבור סוגי חולצות שונים כמו למשל: לייקרה, כותנה, טריקו, קפוצ'ון, סווטשירט, חולצות שרוול ארוך וקצר, חולצות עם צווארון בצורת וי או עגול, גופיות, חולצות ספורט ודרייפיט, פולו לנשים וגברים, ועוד.

כמו כן, קיים מגון רחב של צבעי חולצות כדי לבצע את העבודה..

אצלנו קיים מגוון רחב של צבעי חולצות עבור דפוס משי על חולצות והם: לבן, שחור, אדום, ורוד, כתום, צהוב, תכלת, כחול, ירוק, אפור, סגול, ועוד.

דפוס משי על חולצת הנה שיטת הפסה ייחודית ואיכותית ביותר. לכן, אם מדובר בחולצות מודפסות שרוצים שיהיו מרשימות ומושקעות, עדיף להשתמש בשיטת הדפסה זו.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי לקבל פרטים נוספים אודות דפוס משי על חולצות בפרט והדפסה על חולצות בכלל.

הדפסת משי חולצות

אצלנו ניתן להזמין הדפסת משי חולצות וגם סוגי הדפסות אחרות על מגוון רחב של מוצרים שונים.

אנחנו משתמשים במדפסות חדישות וטכנולוגיות מתקדמות ביותר, המאפשרות בין היתר שימוש בשיטת ההדפסה האיכותית ביותר שהיא הדפסת משי חולצות. 

זאת במטרה להעניק הדפסה איכותית ומוצרים ברמה גבוהה ביותר.

כדאי ומומלץ לבצע משלוח עד לבית או בית העסק עבור הדפסת משי חולצות כדי לחסוך זמן איסוף המוצרים מהחנות שלנו וטרחה מצד הלקוח.

אנחנו מבצעים משלוחים עבור הדפסת משי חולצות והדפסות אחרות למגוון ערים במדינת ישראל כמו למשל: חיפה, נהריה, עכו, עפולה, נתניה, חדרה, הרצליה, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, רמת השרון, תל אביב, חולון, גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה, רמלה, רחובות, קריית גת, אשדוד, באר שבע ועוד. 

התקשרו אלינו עוד היום כדי להזמין הדפסת משי חולצות וחולצות מודפסות אחרות. 

מחירים מיוחדים לגולשי האתר !
התקשרו עכשיו - 055-9706309 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום: