הדפסה אישית על חולצות

הדפסה אישית על חולצות אידיאלית לכל מי שרוצה להעניק מתנה מיוחדת ומקורית עבור חבריו, בני משפחתו, העובדים וכו'.

הדפסה אישית על חולצות ניתן להזמין באמצעות שיתוף פעולה עם הגרפיקאית המקצועית שלנו או שליחה של עיצוב אישי מוכן אלינו. 

הדפסה אישית על חולצות מאפשרת לשמר זיכרונות באמצעות הוספת תמונות ממקומות שצברתם חוויות, להוסיף מילים או משפטים מעניינים ועוד.

בנוסף לכך, ניתן לבצע הדפסה אישית על חולצות תינוקות עם הקדשה אישית לרך הנולד או ליולדת, פרי היצירתיות והדמיון יאפשרו להעניק מתנה מיוחדת במינה.

כמו כן, ניתן להזמין חולצות עם הדפסה אישית לפי סוגים שונים כמו למשל: קפוצ'ון, סווטשרט, חולצות שרוול ארוך או קצר, חולצות פולו לנשים וגברים, חולצות עם צווארון וי או עגול, חולצות ספורט ודרייפיט, גופיות, בגדים לתינוקות ועוד.

ניתן למצוא אצלנו מבחר רחב של צבעים עבור חולצות עם הדפסה אישית כמו למשל: לבן, שחור, אדום, כחול, ורוד, כתום, צהוב, ירוק, אפור, תכלת, ועוד.

יתר על כן, אצלנו יש מגוון רחב של מידות עבור כל סוגי החולצות עם הדפסה אישית, כך שתוכלו לבחור את המידה המתאימה ביותר עבורכם.

התקשרו אלינו עוד היום כדי להזמין הדפסה על מוצרים בקלות ומהירות מרבית.

הדפסת חולצות בעיצוב אישי

הדפסת חולצות בעיצוב אישי מאפשרת לכל לקוח לממש את היצירתיות שבו על ידי יצירת עיצוב אישי עבור הדפסת החולצות.

בעיצוב האישי ניתן להוסיף מילים, משפטים, תמונות, ציורים או הדפסת סמלים. בנוסף לכך, ניתן לבקש עיצוב אישי בשיתוף פעולה עם הגרפיקאית המקצועית שלנו.

יתר על כן, הדפסת חולצות בעיצוב אישי נפוצה בקרב משפחות אשר רוצות להפתיע את הצוערים המסיימים קורס קצינים, או לרגל סיום סוף קורס בצבא.

בנוסף לכך, כדאי ומומלץ להזמין משלוח עד הבית, וכתוצאה מכך תקבלו את החולצות המודפסות בקלות ומהירות, ותחסכו זמן נסיעה וטרחה עבור איסוף החולצות מהחנות שלנו. 

צרו איתנו קשר עוד היום כדי לקבל פרטים נוספים אודות הדפסה על חולצות בעיצוב אישי.

מחירים מיוחדים לגולשי האתר !
התקשרו עכשיו - 055-9706309 או השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום: